Stylization #2


4.Trencz - Bershka

Już wkrótce wakacje, pogoda bardziej przypomina rozpoczęcie roku szkolnego niż zakończenie. Miałam plany na sesje, a nawet małą niespodziankę na bloga, jednak wszystkiego mi się odechciewa. Brak słońca to i brak dalszej motywacji do działania. Dobrze, że wcześniej skorzystałam z ładnej pogody i przygotowałam kilka zestawów. Może coś wam wpadnie w oko. ;) 




Która stylizacja najbardziej wam się podoba? 
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

15 komentarze:

  1. Drugi set to mój styl, choć kimono z 3 tez skradło moje serce.. :P mimo wszystko wybieram 2

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 najlepsza <3

    it-is-my-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 zdecydowanie :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wybrała 3 zestaw, ale drugi też jest fajny :)

    Poklikasz mi?-tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. mega stylizacje, najbardziej podoba mi sie zestaw 2!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ♡MEGA KONKURS(klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw 2 ;) Cos dla mnie ;)
    http://darmowo2015.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, bardzo spodobała mi się druga! :3

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje :)
    http://ideasforday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 zestaw jak najlepszy dla mnie ! :D

    W wolnej chwili zapraszam do mojej przyjaciółki!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 zestaw najlepszy :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 i 3 najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń