Jestem dorosła będąc dzieckiem



Mam 14 lat, jestem nastolatką. Niektórzy w moim wieku już są dorośli. Czują się jak dorośli. Myślą, że są dorośli. Tak, też tak czasem mam. Jednak wolę korzystać z życia jako dziecko. Nie chcę żałować, że zjadłam pyszne kaloryczne żelki,  będąc na diecie,  gdzie na dzień mogę zjeść tylko 500 kcal. A same żelki już mają ponad 300!

Muszę korzystać z życia, w umiarze, jak dziecko. Nie chcę żałować tego, co robię jako nastolatka, chcę żałować tego, co zrobiłam jako nastolatka, będąc naprawdę dorosła. Dorosła gdzie będę żałować, że wydałam pieniądze na mnóstwo słodyczy, po których było mi nie dobrze, zamiast oszczędzać na studia, mieszkanie, samochód... 

Jestem dzieckiem. Jestem nastolatką. Nie jestem jeszcze dorosła, mogę się tak czuć czasem, ale i tak nie będę dorosła, bo jestem dzieckiem, nastolatką.

Podsumowując, teraz mam czas, aby cieszyć się życiem jako nastolatka/dziecko, oczywiście bez przesady. Nie chcę być dorosła, będąc jeszcze nastolatką. Chce być dzieckiem, które jest nastolatką i czasem czuje się dorosły, gdy tak naprawdę do dorosłości daleko.


.
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

12 komentarze:

  1. Kochana- super piszesz :). Unikaj tylko powtarzania tych samych słów.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tak, jak mówi tytuł Twojego posta... jestem dorosła będąc dzieckiem. Wiadomo, że nawet w ludziach, którzy mają już dom, rodziny i własne dzieci drzemie coś z dzieciństwa. Taka szczypta dziecięcej beztroski, radości i naiwności... tak naprawde jest, wiem to po sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę w pełni wykorzystywać czas , gdy jestem nastolatką, bo młodość idealnie zastępuje doświadczenie :D
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, powinniśmy czerpać z życia całymi garściami i nie przejmować się za wiele. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  6. Szczery i ambitny wpis! Zdjęcia są cudowne!;)
    Zapraszam do siebie!
    Karolina
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz, wszystko idealnie ujęte, czytając komentarze uważam że wszystko zostało powiedziane, mi po prostu brak słów z zachwytu :D
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację. Powinniśmy korzystać z życia :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo o tym jak oszczędzać będąc nastolatkiem tu http://jakzarabiacjakoszczedzac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń