Halo! Odpocznij!



Kochani, mój kolega niedługo zaczyna nagrywać na youtube, możecie go subskrybować? Będzie mu bardzo miło ;) Jego kanał Rawness Game <klik>.


Dzisiaj większość z nas spędza czas w internecie. Zwłaszcza w wakacje, gdzie powinno się odpocząć od wszelkiej elektroniki. Internet zajmuje nam dużo czasu. A myślę, że czas jest bardzo ważną rzeczą w naszym życiu. Powinniśmy znaleźć choć 10 minut, aby spokojnie usiąść i pomyśleć nad sobą, najbliższymi i otaczającym nas światem. Zostawić wszystko, niczym się nie przejmować, po prostu cieszyć się chwilą. Zatrzymać się. Po czym ruszyć z jeszcze większą energią do pracy i świeżymi pomysłami. Pamiętajcie "Pole, które odpoczęło daje obfite plony".







Bluzka - <klik> Spodenki <klik>

Wyprzedaż w Shein!
wszystko po 9,90$!


1. <klik> 2. <klik> 3. <klik> 4. <klik>

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

8 komentarze:

  1. Masz racje.. czasami za dużo czasu spędzamy na niepotrzebnych czynnościach.. za bardzo chcemy wiedzieć, co złego wydarzyło się naszemu wrogowi i przeglądamy te wszystkie portale... czasami po prostu trzeba zastopować.
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy uzależnieni od elektroniki! Można to szybko zauważyć na chociażby moim przykładzie! Był normalny poranek, okazało się w mojej okolicy muszą wyłączyć prąd na jakieś 6-7 godzin. Telefon i tablet- rozładowane, internetu- brak, a ja nie mogłam wytrzymać! Czasem na prawdę warto być troszkę odciętym od elektroniki! Cudna stylizacja! Zakochałam się w bluzeczce!
    Miłej reszty wakacji Ci życzę!
    Zapraszam Cię też do mnie! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, bez internetu i prądu byśmy nie wytrzymali tak naprawdę...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie w wakacje odpoczywam trochę od internetu, choć od kilku miesięcy i tak ograniczam go prawie do minimum (czyt. pisania postów, czytania blogów, czasem jakiś serial) :D
    Bardzo ładnie wyglądasz ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze napisane. Nic dodac noc ująć

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! Poklikałam :)
    Czy mogłabyś poklikać również u mnie w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpoczynek może nam czasem bardziej pomóc niż jakakolwiek inna pomoc :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna bluzka!:)

    OdpowiedzUsuń