Strach przed porażką



Każdy z nas marzenia a wraz z nimi obawy. Co będzie, jeśli...? Boimy się zrobić krok do przodu, gdyż może okazać się to krok do tyłu. Jeśli jednak nie spróbujemy, to się nie przekonamy. W życiu warto ryzykować, zwłaszcza jeśli chodzi o marzenia. Tak naprawdę to my sami jesteśmy przeszkodą dla ich spełnienia. Najwięcej zależy od nas. W końcu nikt za na nie będzie żył. Sami musimy decydować o naszym losie. Osiągnięcie celu jest możliwe. Wystarczy chcieć a chcieć to móc. Nie bójmy się zrobić tego, co powinniśmy zrobić. Uwierzmy w siebie i dążmy do wykonania naszego planu.







Spodnie - Shein  Bluzka - New Yorker  Bluza - Dresslink
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

15 komentarze:

  1. Jak to mówią, kto nie ryzykuje ten nie pije szampana, śliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny look, podobają mi sie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, jeśli czegoś nie spróbujemy nigdy nie dowiemy się czy było warto
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Jesteś ładna ♥ Super blog! Na pewno kiedyś tu jeszcze wpadnę! podoba mi sie :) Zapraszam do mnie!
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Strach zatrzymuje nad przed wieloma rzeczami:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładne zdjęcia. Z łatwością czyta się to co napisałaś, a co ważne jest to mądrze napisane.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze mówisz ! Śliczne zdjęcia,jesteś bardzo ładna! :)
    paulina-lata.blogspot.com zapraszam na post o KREMIE BB Z MIXY ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą!
    Piękne zdjęcia,świetna stylizacja ;)
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja : )
    Warto zrobić ten krok do przodu i spełnić swoje marzenia.

    yumimagenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post *o*

    http://kawabezkoffeiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie czasami strach przed porażką bardzo blokuje niestety:( Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje, nigdy nie powinniśmy się bać ryzyka. To ona hamuje nas przed starem, ucina nam drogę marzeń. Jak to się mówi, ryzyk-fizyk. :)
    Śliczne zdjęcia. :*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli blog Ci się spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze napisane :) Ładne zdjęcia i ładna figura :)

    OdpowiedzUsuń