Nowości od Dresslink


Ostatnim czasem przyszła do mnie paczka od Dresslink. Z przesyłki jestem zadowolona prócz tego, że spodnie są na mnie za krótkie. Jednak znalazły one już swojego właściciela. Najbardziej jednak cieszę się z naszyjnika. Jest on teraz moim ulubieńcem! Rzeczy jakościowo są dobre i jak najbardziej mogę wam je polecić :)

 Bluza <klik>  T-shirt <klik>  Naszyjnik <klik>  Spodnie <klik>  Crop top <klik>




                             Bluza <klik>  T-shirt <klik>  Naszyjnik <klik>  Spodnie <klik>  Crop top <klik>

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

8 komentarze:

  1. Ciuchy są przepiękne :), tylko szkoda,że słabo widać ten naszyjnik :(

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko super:) naszyjnik również najbardziej mi się podoba:)
    poklikałam:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszulka x

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. super ta koszulka :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta koszulk.
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze spodnie są za krótkie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń