"Nie ma potrzeby martwić się o jutro, skoro dostaliśmy dzisiaj"



"Życie może być czasem bardzo trudne, ale zawsze warto przebrnąć przez ten ból. Lepiej jest odczuwać wszystkie emocje, niż nie czuć niczego". Ostatni czas był dla mnie bardzo ciężki, jednak musi być w życiu źle, aby potem było dobrze. Nic nie dzieje się bez powodu, wszystko ma jakiś sens. 

Tłumienie w sobie bólu wcale nie jest dobre. Gdy odczuwa się smutek, można lepiej zrozumieć niektóre rzeczy oraz również może to nadać większe znaczenie niektórym rzeczom. Pamiętajcie, że "nie ma potrzeby martwić się o jutro, skoro dostaliśmy dzisiaj". Nie ma czasu do stracenia, każdy nowy dzień jest naszym ostatnim dniem.
















Spodnie - Bershka   Ramoneska -  H&M %    Czapka - Troll   Bluzka - Go Sport   Buty - Born2be

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

12 komentarze:

  1. "Nie ma czasu do stracenia, każdy nowy dzień jest naszym ostatnim dniem." - jak mawiał JPII - "Wczoraj do Ciebie nie należy. Jutro niepewne...
    Tylko dziś jest Twoje."
    Życie jest jak wielka sinusoida. Byłoby nudno, gdybyśmy odnosili same sukcesy.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: anonimowy23.blogspot.com ;)

    PS. Proponuję, abyś zmieniła czcionkę, bo aktualna nie posiada polskich znaków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sesja zdjęciowa. Przypominasz mi strasznie moją przyjaciółkę z młodości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótki post, ale daje do myślenia. Z tego co zrozumiałam, chodzi o to by żyć chwilą, ahh to takie moje motto życiowe. Ciekawa stylizacja, bardzo mi się podoba.

    Jak będziesz miała wolną chwilkę to wpadnij
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja. Lubię szarości.
    Masz rację nie ma co myslęc :) trzeba sie cieszyc z tego co jest teraz :)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Kiedy boli, przynajmniej wiesz, że żyjesz." :)
    Oh, ile bym dała by znaleźć czas na zimową sesję. Póki śnieg jeszcze jest! ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta ramoneska. Ogólnie śliczna stylizacja i zdjęcia. *,* Też ostatnio miałam w swoim życiu trudny okres, ale trzeba podnieść łeb do góry i iść do przodu. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, aby się nie zamartwiać, co niestety jest trudne. Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja!
    A same zdjęcia po prostu mnie zauroczyły

    http://maniuszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, śnieg dodaje to coś :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń