Rosegal


Sukienkę mogliście zauważyć w wcześniejszym poście, pochodzi ona ze sklepu Rosegal. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Niestety długo jej nie ponoszę,ponieważ jest na mnie trochę za krótka. Jednak jak najbardziej mogę wam ją polecić. 
Dokładny link do sukienki - <tutaj>


Ta paletka jest świetna! Najbardziej do gustu przypadł mi roświetlacz z drobinkami brokatu. Jest genialny ♥
Następną rzeczą jest korektor/roświetlacz. Nie mam tu żadnych zastrzeżeń. Po prostu dobrze spełnia się w swojej roli.


Sztuczne rzęsy jest to coś na co polowałam od dawna, jednak rzadko jaki wzór mi się podoba. Akurat te przypominają mi bardzo naturalne rzęsy i to jest dla mnie na ogromny plus. Na pewno nie raz z nich skorzystam ;)
Następną rzeczą są dwa szablony, które pomagają w malowaniu rzęs. Produkt bardzo pomocny i jest fajną opcją dla osób, którym czasem tusz wymyka się z rąk.


Naszyjnik jak i rzemyki są genialne! Jest w nich to co kocham najbardziej, minimalizm. Stanowią cudowną część każdej stylizacji. Jak najbardziej polecam i jestem zdecydowanie na tak! ♥
<czarny rzemyk>                                           <brązowy rzemyk>

Rosegal:
Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

3 komentarze:

  1. Również posiadam tą paletkę :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik! ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy!

    http://strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń