New Year!


Nie było mnie tu od sierpnia. 5 miesięcy! Nigdy nie miałam tak długiej przerwy od blogowania. W tym roku również nie popisałam się z ilością postów. Sama nie wiem, czym jest to spowodowane. Chociaż jak najbardziej mogę zrzucić to na szkołę i mój stan zdrowia. Wracam do domu o 15/16, jestem zmęczona i idę spać na jakieś 3 godz. (czasem i więcej). Gdy wstaje, biorę się za odrabianie lekcji i szykowanie na następny dzień do szkoły. I tak jakoś schodzi mi wszystko do północy. Potem następnego dnia wstaje o 6. Dzień w dzień tak samo. Przez spanie tracę znaczną część dnia, jak i życia, bo niestety marnuje te godziny, a mogłabym je wykorzystać. Zapewne znalazłabym czas na bloga, szkołę i wiele innych rzeczy. Ostatnio na szczęście wszystko zaczyna się wyjaśniać i coraz mniej czasu spędzam na spaniu w dzień. Muszę zrobić jeszcze kilka badań i mam nadzieję, że wszystko będzie ze mną dobrze.
Ostatnio zauważyłam, że blogi zachodzą w nie pamięć. Teraz ważniejszy jest Instagram czy Snapchat. Sama muszę się przyznać, że już od dawna nie czytam blogów. Wolę przejrzeć instagrama czy posłuchać kogoś na snapchacie. Oczywiście, na razie blog będzie, jak długo tego nie jestem w stanie określić. Chcę tu powrócić i pisać regularnie, ale czy to możliwe? Nie wiem. Wszystko zostawiam pod znakiem zapytania.Teraz przejdźmy do kwestii nowego roku. Nowy rok, nowa ja. Zostało kilka dni, muszę zrobić listę rzeczy, które chce wykonać w tym roku i postawić sobie cele. Na rok 2016 takiej listy nie robiłam, czego żałuję. Jednak chciałabym was zachęcić do zrobienia takiej listy na rok 2017 oraz postawienia sobie celów. Życzę wam, aby nadchodzący rok był jak najbardziej udany oraz abyście spełnili wszystkie swoje postanowienia!

Zapraszam was na mojego instagrama! @alieever






Czarna bluza - <tutaj>    Różowa bluza - <tutaj>    Bomberka - <tutaj>

Udostępnij na Google Plus

About agata ulasiuk

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz